עמיר הירשברג - איך עושים קידום נכון?

כחלק מקידום אורגני ושיווק באינטרנט אנו משתמשים בכל הכלים שניתנים לנו במדיה החברתית ובמדיה בכלל, אנו מביאים לכם כאן דוגמה של קידום ושיווק שמתחיל ברדיו והופך לאורגני באינטרנט ובמנועי החיפוש המובחרים כדוגמת מנוע החיפוש של גוגל.

עמיר הירשברג - מנכ"ל קבוצת פיננסים לישראל:

עמיר הירשברג פעל ופועל רבות למען לקוחות המשכנתא בישראל ומר הירשברג משתף את לקוחותיו ביתרונות המשכנתא וכיצד עושים זאת נכון מבלי להיפגע ומבלי לשלם סכומי כסף מיותרים, ולכן רצינו לקדם את פועלו באופן מסיבי שמתחיל בראיונות ברדיו וממשיך עם קידום באינטרנט, מה זה אומר?
הראיונות ברדיו התחיל ככלי לשיתוף אזרחי ישראל בהוזלות המשכנתא על ידי חברת קבוצת פיננסים לישראל כאשר עמיר הירשברג הוא המנכ"ל עתיר הידע והניסיון, הפרסום צבר תאוצה בקרב המבקשים משכנתא חדשה או מחזור משכנתא קיימת ולכן החלטנו לפרסם את הראיונות של מר הירשברג גם לקהל שלא שומע רדיו או שלא הזדמן לו להאזין לראיונות ולפינות הקבועות בתחנות הרדיו, פעולה זו גרמה לזינוק של 30% בפניות לעמיר הירשברג וקבוצת פיננסים לישראל בבקשות המשכנתא ואותם לקוחות מרוצים אשר הכירו את יחודם של קבוצת פיננסים לישראל להעביר את הבשורה הלאה.


עמיר הירשברג באתר קבוצת פיננסים לישראל >

לפניכם חלק מראיונות הרדיו של עמיר הירשברג אשר פורסמו באתרי האינטרנט השונים

עמיר הירשברג בפינה קבועה רדיו 90

עמיר הירשברג בריאיון אצל דליק

עמיר הירשברג מתראיין אצל דליק

מעוניינים לעשות מהפך? פנו אלינו